Retur og Angrerett

ANGRE KJØP PÅ MOTTATTE VARER

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet på grunn av hygieniske årsaker hvis du har brukt produktet eller brutt forseglingen på produktet. Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Ta kontakt i forkant på kontakt@weshine.no for å melde inn retur. Når varen er blitt mottatt av oss vil kjøpesummen bli tilbakebetalt. Returkostnader (kr 129,-) i forbindelse med angreretten betales av kunden, jf angrerettloven § 15 første ledd, og trekkes fra beløpet som tilbakebetales.  Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake. Angreretten gjelder ikke dersom forseglingen på varen har blitt brutt, eller hvis totalbeløpet er under 300 kroner.

 FEIL MED LEVERANSEN

Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, kontakter på oss på kontakt@weshine.no 

REKLAMASJON

Alle våre produkter blir nøye undersøkt av oss før de blir sent til deg som kunde. Skulle varen likevel være defekt ved mottakelse vil selvfølgelig WESHINE rette feilen kostnadsfritt. Kunden må innen rimelig tid etter at h*n oppdaget eller burde ha oppdaget feilen, gi oss melding om at han eller hun vil påberope seg reklamasjon, jf forbrukerkjøpsloven § 27. Ta kontakt med kundeservice via e-post så raskt som mulig slik at vi kan avgjøre hvilke tiltak vi må ta for å utbedre mangelen. Vi sender reklamasjons-skjema, som må legges ved i pakken, og returlapp. Husk at varen ikke kan brukes etter at skaden er oppdaget.

Last ned angrerettskjema her