Retur og Angrerett

ANGRERETT PÅ KOREANSK HUDPLEIEPRODUKTER

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss – inkludert koreansk hudpleie, skjønnhetsutstyr og profesjonelle salongprodukter.  
Angreretten forutsetter at varen returneres i vesentlig samme stand og mengde som den ble mottatt.

Av hygieniske årsaker gjelder angreretten ikke dersom produktet er åpnet, brukt eller forseglingen er brutt – dette gjelder spesielt for produkter innen **hudpleie og K-Beauty**.

I henhold til angrerettloven må du melde fra om retur innen 14 dager etter at du mottok varen.  
Send oss en e-post på [kontakt@weshine.no] før du returnerer varen, slik at vi kan registrere returen.

Når vi har mottatt varen i god stand, vil kjøpesummen tilbakebetales.  
Returkostnader (kr 129,-) i forbindelse med angreretten dekkes av kunden, jf. angrerettloven § 15 første ledd, og vil trekkes fra tilbakebetalingsbeløpet.

Selger har rett til å holde tilbake betaling til varene er mottatt, eller til dokumentasjon på retur er levert.

**Viktig:** Angreretten gjelder ikke dersom forseglingen er brutt, eller hvis kjøpsbeløpet er under kr 300.

FEIL MED LEVERANSEN

Vi gjør vårt beste for å sikre korrekt levering av dine produkter, inkludert våre **koreanske hudpleieprodukter** og skjønnhetsartikler.  
Alle bestillinger pakkes manuelt, og selv om vi har høye kvalitetsrutiner, kan det dessverre forekomme feil.

Hvis du mottar feil vare, eller pakken ikke stemmer overens med det du har bestilt, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig på [kontakt@weshine.no](mailto:kontakt@weshine.no), slik at vi kan rette opp i feilen raskt og kostnadsfritt.

REKLAMASJON

Alle våre produkter – spesielt innen **hudpleie, K-Beauty og profesjonelle skjønnhetsprodukter** – blir nøye kontrollert før de sendes til deg.

Dersom varen likevel er skadet eller har produksjonsfeil ved mottak, har du selvfølgelig rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven § 27.  
Feilen må meldes innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde ha oppdaget den.

Vennligst ta kontakt med oss på [kontakt@weshine.no] så raskt som mulig.  
Vi sender deg da et reklamasjonsskjema og en returlapp. Husk at produktet ikke må tas i bruk etter at feilen er oppdaget.

Reklamasjoner behandles raskt og uten ekstra kostnad for deg.

Last ned angrerettskjema her